Ducki.com.tr

iade-ve-degisim

GENEL HÃœKÃœMLER

Firmamız toptan satış yapan mağaza statüsünde bulunmaktadır. Sadece ticari ve toptan eşya satışı yapılması sebebiyle Türk Ticaret kanununa tabiidir.
Bu sebeple iade, değişim ve iptal yapılmamaktadır.

Firmamız SADECE toptancılara, uygulama ustalarına, atölyelere , montaj ve uygulama konusunda tecrubeli ve bilgili firmalara,  sipariÅŸe özel ürün temin etmektedir,  Bu kriterlerde olmayan Alıcıların sipariÅŸ vermemesi,  vermesi halinde de herhangi bir deÄŸiÅŸim, iade , iptal talebinde bulunamayacaklarını peÅŸinen kabul etmiÅŸ sayılırlar.
  Bu sebeplerle uyumsuz ürün, yanlış sipariÅŸ, beÄŸenmeme veya montaj konusundaki yetersizlik sebebiyle iade talepleri red olacaktır.
Sipariş vermeden önce bu detayları gözden geçirerek, siparişinizi bu kriterler esasında işleme alınız.

Ürünlerin montajı, kurulması ile ilgili sorun yaşadığınızda veya eksik parça olduğunu düşündüğünüz durumlarda müşteri hizmetlerini arayınız.

Ürün orijinal ambalajının zedelenmiş olması durumlarında ürünün tekrar satışa sunulabilir olması koşulu aranır.

Orijinal kutu üzerine kargo etiketi yapıştırılmış ve kargo koli bandı ile bantlanmış ürünler kabul edilmez.

Kişiye özel üretimi, kesimi veya boyası yapılan ürünler, niteliği itibariyle iade edilemeyecek ürünler ve tek kullanımlık ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.


KUSURLU ÃœRÃœNLERÄ° NASIL Ä°ADE EDERÄ°M ?


Siparişleriniz kargo firmasına teslim edilmeden önce kalite kontrol testlerinden geçmektedir.

Sipariş ettiğiniz ürünlerde, üretimden kaynaklanan kusur olması durumunda iadelerinizi, teslim tarihinden itibaren 3 iş günü içerisinde yapabilirsiniz.

Siparişinizi teslimat anında kontrol ederek teslim almanız gerekmektedir.

Hasarlı ya da eksik olan ürün/ürünleri mutlaka kargo yetkilisine/elemanına HASAR TESPİT TUTANAĞI ile kayıt altına aldırmak müşterilerin sorumluluğundadır.

Hasarlı ürünleri teslim almadan geri iade etmeniz gerekmektedir, kontrol edilmeden teslim alınan hasarlı/eksik sipariş veya ürünlerden firmamız sorumlu tutulamaz.



ÜRÜNLER PAKETTEN EKSİK VEYA HASARLI ÇIKARSA NE YAPMALIYIM ?


Kargo firmasından teslim aldığınız paketi kargo görevlisi eşliğinde açınız.

Herhangi bir eksik veya kusur tespit ettiğinizde kargo görevlisine tutanak tutturabilirsiniz. Bu tutanak ile müşteri hizmetlerimiz yaşanan aksaklığı en kısa sürede çözüme ulaştırır.


 

Ä°ADESÄ° OLMAYAN ÃœRÃœNLER NELERDÄ°R ?


Özel üretim / sipariÅŸle üretime tabi ürünler genel koÅŸul itibariyle iadesi mümkün olmayan ürünler sınıfındadır. Ä°ade taleplerinde bu koÅŸullar incelenerek ürünün iade edilebilirliÄŸi tekrar deÄŸerlendirilir. 


Orijinal ambalajı bozulmuş, tekrar satılabilirlik vasfını kaybetmiş ve başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.


İade için gönderilen ürünler Teknik Servis tarafından iade için uygunluğu incelenir.

(Gerek görülmesi durumunda tedarikçi firmaya test edilmesi için gönderilebilir). Ä°adenizin onaylanmasının ardından, ödeme ÅŸeklinize göre kesintiler hesaplandıktan sonra iade ürün bedeli aktarılmaktadır. Ortalama ücret iade süresi 10 (on) iÅŸ günüdür.